2007. augusztus 18., szombat

Multikulti

Nem tudom, masutt mit jelent a multikulturalitas: azt-e, hogy az emberek mashogy etkeznek, maskepp oltoznek, mas mozikba jarnak.
Itt a mindennapi eletvitel apro, gyakorlati reszleteiben megnyilvanulo hatalmas kulonbseg az elso, amit meg kell szokni. A plazaban masszazs-sziget (Ilha de massage), az ultramodern masszazs-agy egyszerhasznalatos lepedovel leteritve, amit itthon sem lattam. Kint a szomszed pedig az utcara onti a szemetet, az utcan sutik a kolbaszt, hust, egyebeket.
Multicult in action / in practice.

2 megjegyzés:

frodó írta...

Mondtam én, hogy vigyázz a jóképű manusokkal, látod-látod ennek ismétlő fegyvere volt!!!! Szerintem örülj a sok "zsarunak", szerinted ha Ök nem lennének kint akkor milyen lenne a közbiztonság?

frodó írta...

Na mi holnap menni Róma, érezni jóóóóóóóól magad, 27.-én érkezünk. Addigra még legalább 2-3 bejegyzést szeretnék látni, más-más dátumokkal!!!!