2007. augusztus 26., vasárnap

Kukucs. Itt vagyok.

A legutobbi bejegyzesem aug 17, ma pedig, azt hiszem, aug 26-a van.
Kozben magamat is elvesztettem reszben, es eljottem Salvadorba, hatha itt megleszek.
Veget ert a workshop, a fesztival, a masik workshop.. Veget ert minden, most kabe ugy erzem.
Bovebbet papiralapon, magamnak. Vagy kesobb itt.

Megvagyok egyebkent. A foldrenges Peruban volt, a szokoar meg Mexikoban, es ezek messze vannak, csak otthonrol tunhetnek kozelinek. De lehet, hogy otthon (?) nem is hallott ezekrol senki.

Neha el kell messzire menni, hogy elmondhasd a tortenetedet - mondta Jonathan.
Az elmult egy evben egyre tobbet kimereszkedtem a vilagba, es mindig egyre jobban ereztem magam. Ott, kinn. Es amikor visszajottem (ide, be; de az az ide most otthon maradt) mindig minden egy kicsit meg nehezebbnek tunt, mint addig volt. Es valahogy megis mintha egyre kozelebb kerulne valami, valami, ami, azert, egyre nagyobb reszben, en vagyok.

Nincsenek megjegyzések: