2007. augusztus 5., vasárnap

mennyire dús

gazdag sűrű tud lenni másfél nap

egyszerre vagyok feltöltött
még él bennem (utolsó élmény) a part, a kék, a vitorlák, a "séta a szépben", a kacsák fejenálló bukógyakorlata (fenék föl, lábak égnek meredten kalimpálva, középen ágaskodó kis tollpamacs)

és valami eszméletlen kimerült, leharcolt, lefáradt
a próbák, a játékok, a kapcsolódások, a félelmek
és, persze, főleg, a vitt-hozott, odacipelt és visszahozott fáradtság
na jó, másként jött vissza:)

kösz
ti
mi
http://www.rogtonzesekszinhaza.hu/

6 megjegyzés:

frodó írta...

NA ez annyira költőire sikeredett, hogy az én földhözragadt kicsinyke agyam már nem foglya föl:-((

vadjutka írta...

Igen, egyetértek!
Egyértelműbb fogalmazást, ha lehet!
És akkor annak az is a haszna, hogy kevésbé gobolyodsz bele saját magadba :-)

Anikó írta...

Figyu, nem érintettek túl jól ezek a kommentek. Ez az én blogom és elsősorban nekem szól rólam, nem nektek szól rólam. VJ, nekem van a tiedben, hogy nem tiszta a megfogalmazas vagy az érzés vagy úgy tűnik fellép az öngabaly, de eszembe nem jutna kifogásolni, hogy ne így legyen. ha öngabaly, legyen. - Spec én itt magammal semmi öngabalyt nem éreztem, tök tiszta volt az ambivalencia (feldobottság vs. fáradtság). És egy jóleső kis öröm a társulat felé.
Na, nekem tök fontos, hogy szabad elfogadó közeget érezzek, és nem akarok olyan aggyal írni, hogy ezt a többiek értik-e. nem akarom h beszoljanak h mi ertheto es foleg nem tanacsot latni h hogy fogalmazzak. A cél h nekem segisen, számomra igaz őszinte tiszta legyen. Lehet h nem is akarok mindent leirni majd valamirol, mert eleg ha nekem valamit mond kulcsszavakban vagy megerosit vagy felidez. És ha ez pl. egy nagy káosz, akkor majd az lesz.
Szoval örülök, ha masnak tetszik segit elgondolkoztat szorakoztat, de keretik nem reklamalni, ha ez epp nincs meg. Itt a latogato - vendeg; az eletemben.

Anikó írta...

És tenyleg nagyon örülök mindne olvasásnak és minden kommentnek, de.. remélem megértitek, hogy. Ez az én kis házam, és szeretnék maradéktalanul tudni örülni neki. Jud, ahogy te mondtad, amikor kérdeztem, h "elég jó-e" a blogom; h ez értelmetlen kérdés; hogy ez a TE blogod; és sztem is ez a jó szemlélet. :)

vadjutka írta...

Najó, igazad van :-)
Én is hasonlóan regálnék....
Bocs.

Anikó írta...

:)
Tökjó.