2007. augusztus 6., hétfő

Ma

reggel fáradtan és nyűgösen és félve ébredtem

majd kiakadtam a kommenteken

de. dolgoztam és fáradtam

du. dolgoztam és kiakadtam

késő du bepánikoltam. felhívtam a mamámat, ami nem volt jó ötlet, mert jobban meg volt/van/lett ijedve, mint én. de legalább megértettem részben, miért vagyok ilyen pánikolós

este konstatáltam, mennyire hiányzik a hétvége, a társaság, a játék, a beszélgetések, Linda, vagy egy ilyesmi nyugodt elfogadó figyelem, egyáltalán az egész

utána legalább volt egy jó szkájpí

és nem érdekel, ki mit ért és mit nem, kinek mi tetszik és mi nem. ez az én blogom. örülök, ha másnak segít, tetszik, ezmegaz, de nekem eszembe se jutna másnak megjegyzéseket tenni, hogy én mit nem értek, vagy tanácsokat adni, hogyan fogalmazzon

most olvasgattam egy csomó mások másik blogokat, és egy csomóban egy csomó minden nem tiszta, miért is lenne az.

szerintem alapban is igazam van, de most - mint említettem - fáradt vagyok és feszült, amit kéretik figyelembe venni


na megyek aludni

Nem akarlak megbántani titeket, főleg nem téged J, de ez a blog alapvetően nekem szól rólam és nem nektek szól rólam. A te blogodban az a cél, hogy téged segítsen jobban megérteni, hogy mi történik benned, veled, hogy te közelebb kerülj ehhez, és akkor jó, ha ez sikerül. Nekem sem volt világos sokszor h te mit értesz valamin, és biztos nálad (is) volt öngabaly, de nem hiszem, hogy ez baj lenne (pont a műfaj miatt) és eszembe nem jutna javasolni neked, hogy fogalmazz másképp. Spec én tegnap semmi öngabalyt nem érzetem, tök tiszta volt az ambivalencia, a feldobottság vs. ólmos lehúzó fáradtság ami nagyrészt közelmúltban felhalmozott eredetű (hozott), és hozzá egy örömteli hála-féle kicsinyke társulatunk iránt, meg h én benne lehetek. - Milliót gondolkoztam azon h ezt fennhagyjam-e, de a drámából tanulgatom, hogy az tuti nem vezet sehova, ha nem fejezem ki magam; és így legalább van esély tisztázni. Remélem megértitek az alapproblémámat, és hogy mennyire fontos nekem hogy ne legyen evaluatív a környezet, és hogy ehhez lehessen jogom a saját területemen.

1 megjegyzés:

Anikó írta...

Ezt tegnap este írtam nagyon frusztralt allapotban, és nem tettem fel, h alszom rá egyet. reggel megirtam a kommemntek kommentjeit, es utana úgy döntöttem, gyere, tegnapi nyűgös bejegyzés. This is the truth I am seeking experimennts with :)
Ez MOST TÉNYLEG Túlbonyola lett, és nem bánom, kész.
Inkább azt találjátok ki, miért nem tudok aludni :)