2008. január 2., szerda

Most ittam biotejet.
Sajnos azt kell mondanom, hogy sokkal, sokkal, sokkal jobb, mint a normál.
Tulajdonképpen a normál a nemnormál, mert a bio a normál, de a nabgáliv nednimkos nabájólav avtídrof nav.
Azért sajnos, mert ez sajnos azt jelenti, hogy sajnos amit én legtöbbször iszom, és a legtöbb ember legtöbbször iszik, az egy szar.
És mennyi mindennel van ez így.

***

Az index cikke szerint Iránban házasságtörésért és hithagyásért is kiszabható halálbüntetés.

Hm. Ha ez tényleg így van... pedig mostanában oda akartam menni (gondolatban persze, megindult a morfondír. először agyban kell eldönteni).

***

de az egy nem szabad ember szabad döntése volt

***

the soul afraid of dying that never learns to live

It's the heart, afraid of breaking,
that never learns to dance

It's the dream, afraid of waking,
that never takes the chance

And the soul, afraid of dying,
that never learns to live

When the night has been too lonely,
and the road has been too long,
that you think that love is only
for the lucky and the strong

janes joplin the rose idézte vad nov. 20.

***

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Háát igen, most újra is elolvasva őket, érdemes volt visszatenni... .Jók. nekem (is)

frodó írta...

Na végre, hogy vagyol. A Törökök jó fejek, a jövő héten kereslek...
(tudom ezt már mondtam párszor, és tartozom egy szupertitkos, szuper emillel is, ami természetesen szuper fontos, és még aztatat sem küldtem el, és különben is ennyi szuper után itt valami nem szuper de ha mégis akkor a szuper csak majdnem szuper, és lehet, hogy nemszuper hanem csak antiszuper.) NA asszem most több szuperes dolog nem jut az eszembe
De mégis: Szipi-szupi dolog lenne, ha szuperporszipink lenne...

Bocs.

Névtelen írta...

ZöldFarm rules.
Netuddmeg, hogy a nem biotejben milyen dolgok vannak.

Anikó írta...

Azóta a bioalma is ki van próbálva, és azóta nem bírok nem bioalmát enni... tényleg.
Azért ebben van valami nagyon szomorú... mivel etetnek minket.

Névtelen írta...

Szia Ani!
Miért nem tudsz nem bioalmát enni? Van különbség az ízében? Vagy a tudat ennyi számít?
Azon meg ne keseregj, hogy mivel etetnek minket - Engem sztem sokkal több mindennel etetnek...

Anikó írta...

Nem a tudat számít, hanem az íz. Az állag.
Próbáld ki.
Én csak azt tudtam mondtani, mint Arisztid/Kohn a viccben: "Mecsoda különbség!"
A szomorkodásról: nem szomorkodok, csak néha ijesztő belenézni a szakadékba, ami mellett élünk. Huh. Poetic.

Névtelen írta...

...no, hát ezért választom néha azt, hogy inkább bele se nézek a szakadékba.:)
puszillak