2007. szeptember 8., szombat

Na hello.
Mar itt vagyok, Lisszabonban. Innen mar csak egy ugras. De biztos, ami biztos, elotte meg jol elmegyek Genfbe, hogy aztan ma ejfel korul jol megerkezhessek.

45 percet kesett a Sao Paolo - Lisszabon viszonylat, es ez tul sok volt a budapesti jaratra hagyott 30 perces atszallasi idonek. Nem is ertem, hogy engedtek befoglalni 30 perces szunettel... transzatlanti es raadasul BRAZIL... Ha jol szamolom, 5szor utaztam repulovel Braziliaban, es a minimalis keses 45 perc volt, ami egy 25 perces repulouton birt megtortenni.
Tegnap reggel 8 ota vagyok folyamatosan uton. Osszesen 1 hajo es 5 repulo lesz, mire otthon.. Megeri?!

Edes, egyetlen Boipebam, nagyon hianyzol.
Boipeba egy atlanti sziget a 12 deli szelessegi kornel az Egyenlito alatt. Otthonom az elmult egy hetben. Elozetes: az egesz szigeten nincs gepkocsi-kozlekedes, a szemelyforgalom gyalog, a teherforgalom talicskan bonyolodik. Amikor tegnaap Salvador fole erve (a 1. repulon) meglattam egy autot, igencsak meglepett, hogy leteznek ilyenek. A jot tenyleg konnyu megszokni.

1 megjegyzés:

frodó írta...

Nocsak-nocsak. Csak nem az áldásos paradicsomból hazafelé? Örülök, hogy megvagy, és annak is, hogy jössz haza! majd beszéljünk!!!!!!!!!