2007. szeptember 16., vasárnap

A jelen... oly abszurd és konfúzus

... írta Goethe másfél százada, halála előtt öt nappal egy levelében, melyben a Faust befejezését is közli, amit lepecsételve és megjelenés nélkül adott át az utókornak.
Én is pont ezt éreztem.
Abszurd, nonszensz, és tulajdonképpen nevetséges lenne, csak ahhoz túl szívszorító és fájdalmas.

Egy hete egy szigeten voltam,
ahol nincsen autóközlekedés,
két nénike egy utcára rakott kisasztalnál dominózott hogy a többiek is kapcsolódhassanak,
az estét a netcaféban megismert párnál töltöttem ahol a verandán ücsörgő két fiúról kiderült, hogy senki sem ismeri őket, mert ők csak úgy bejöttek; úgyhogy tovább üldögéltek békésen, és mielőtt vacsorázni kezdtünk, megkérdezték őket, kérnek-e enni.

Az improvizációs színházban és a mozdulatművészeti iskolában a kapcsolódj magaddal -kapcsolódj mással - vigyázz magadra - vigyázz a másikra - érezz -

Egy órája egy úgynevezett szórakozóhelyen voltam,
ami konkrétan egy pince volt alacsony mennyezettel,
ahol lehet dohányozni úgyhogy állt a füst a tömegben és a sötétben,
inni kell, hogy el merd engedni magad,
és mivel 30 négyzetcentiméter jutott egy "táncolóra", majdnem verekedéssé fajult a könyökölős oldalbalökdösődés.

Nem hiszem el, hogy ez közelebb viszi őket a testükhöz, a lelkükhöz, a szabadságukhoz, és az ennek alapján megtapasztalható kapcsolódásokhoz. Ez legfeljebb valami egészen másra jó.
Mi a frász folyik itt?

4 megjegyzés:

frodó írta...

Válaszolok a bejegyzésed végén feltett kérdésedre:

A TV és a rádió nameg az összes egyéb média (tisztelet a kivételnek) csak az elidegenedés elmélyítésére törekszik.Amikor én kisklambó voltam akkor még volt hétfői adásszünet, most is van csak most reklámnak híják. Hogy mért? Mert azokat az embereket akik nem képesek másokkal kommunikálni, önnálóan gondolatot megfogalmazni, azokat sokkal könnyebben lehet irányítani. Ha nincs Tv vagy Sztori Magazin, akkor az értelmes ember leül, és beszélget vagy olvas, azaz gondolkodásra kényszeríti magát. És ez sajna nem jó azoknak akik irányítanak. Amikor a Tv még nagy szám volt akkor az átlag ember azért még olvasott is. Mamár sajnos eljutottunk odáig, hogy a fiatalság rettenetes nagy százalékban azt sem tudja, hogy mi az ami a plázán kívül van. Tudja, hogy hogyan kell odáig jutni, de aztán semmi több. Az én korosztályomban is van nagyon sok rossz példa sajnos: Az egyik gyerekkori barátom, kitalálta magának, hogy Ö elolvassa a Bibliát. Ezt a csodálatos cselekedetet véghez is vitte. De amikor megkérdeztem, hogy mit tanultál belőle édes Péterem, akkor csak annyit tudott mondani, hogy elég hülye nevű emberek voltak. Ne értsétek félre, én imádom a srácot, 6 éves korunktól 20 éves korunkig folyamatosan együtt lógtunk, de ez azért vérciki.

Tanulság: Tanulj meg gondolkozni, és az az igazi barátod, aki rámutat dolgokra amit nem tudsz.

NA ANNAK AZ EMBERNEK KELL BAROMI HÁLÁSNAK LENNI!!!!!!!!

Ha rájösz arra, hogy mi az a dolog amit még nem tudsz és van egy "vezetőd" aki kézenfogva megmutatja neked a tudatlanságod mértékét akkor megcselekedte veled a legtöbbet, amit tehetett érted. Ennél csak egy nagyobb dolog van, az a születés.

Barátomtól származó kiegészítése: "A média a modern üveggyöngy csak azt nem értek most ki akar minket gyarmatosítani."

aandi írta...

:-) Nem érdekel mások hogyan; 30cm-en dulakodva, vagy dohányozva, vagy a városmisszión transzbaesve, vagy szigeten dominóza élik meg ömagukat vagy azt amit akarnak. Én én vagyok, te te, úgy vagy jó, ahogy vagy. És a többiek is. písz láv heppinessz

Anikó írta...

Ja ja egyetértek. Most először nem is frusztrált, nem éreztem utána hogy baj van velem, csak konstatáltam, hogy nekem inkább Boibepa, a színház meg a mozdulatművészet... én ott jobban érzem magam.

aandi írta...

az fain!
szeretet oda, onlájn-bébi! :-)