2007. november 13., kedd

kukucskukucs

Izgalmas絵sヴぁがnyどぉg、cしっぉg亜sz目目とぇ(めg
hehehe atvaltott japanra istenbizony nem akarattal
Epp azt akartam irni, hogy csillog a szemem tole, milyen izgalmas es vagany, hogy en Japanban vagyok a tobbiek meg nincsenek Japanban.
na egy kis kinai 莫娃达瓦瓦沙水的机 hehehe ez mar akarattal.
Szoval ismet egy hangyabolyban vagyok, Sao Paolo utan kicsike. Yokohama 8 millio ember. Az utcan folyamatosan felvonulasrol erkeznek vagy arra igyekeznek - az otthoni tomeg szor tiz, akik megsem TOMEG, nem utkoznek egymasba, mincsidegeskedes, nincs egy egy eles mozdulat. Nem vonulnak, hanem aramlanak, siklanak egymas mellett. Koztuk - a jardan! -biciklisek is, nagykereku varosi-falusi biciklikkel. Par emberen feher szovetalalarc - eloszor megijedtem, hogy megint madarinfluenza es nem akarjak elkapni. Az ellenkezoje, ok betegek, es nehogy valaki elkapja toluk, ok fedik le az arcukat. Egesz nap. Vigyazni kell a tobbiekre, hiszen ok fontosak es ertekesek. Mert abba nevelodtek bele, hogy csoportban elunk es figyelunk egymasra. Minden az agyban dol el, ha egyszer ezt belatod ez igy is erzel, nem fogsz osszeutkozni senkivel. Erzekeled a tobbieket, es nem mesz nekik.

Akinek van munkaja, az jol meg van fiyetvees halalosan komolyan veszi. A buszvezeto, a kasszirno, a kalauz. Eletcelja abban a masodpercben, hogy jol adkjon neked vissza. A munkahelyi hierarchia viszont mindenre kihat, nem er veget delutan. - Mentem vecere a cegnel amit auditaltunk. Egy fulke volt, amit eppen a titkarno foglalt el, kint acsorogtam egy kicsit, mire kijott, es amikor meglatott, elsapadt es mentegetoozott. Lelkibeteg lett attol, hogy o, a titkarnom, engem, az europairt, a vendeget, a ceg vendeget megvarakoztatott. Miert, mit kepzelt, bemegyek es felrangatom az ulokerol?

Viszont a vicc igaz. Az Inteligens Veceuloke van mindnehol. BAloldalt szamitogepes kontroll panel, allithatod az uloke homersekletet /futott/, a bide illetve az ontozes sugarerejet /mas helyre jon ki a fenek ala a bide es az ontozo/, a Flash Sound gombon pedig piros kis kottafejek jelzik,hogz az nzyomasra elethu lehuzashangokat produkal. lehuzast viszont nem, ugyhogy a repteren 5 perc leizzadas

na egy kis koreaiㅏㅇㅇ나온곶ㅇㅈ우마오ㅕㄱ엄ㄴ우ㅕㅑㅁ뎌-ㅑ허ㅑ뎌
Ezzel mar mind a negyfajta betutuipust kiprobaltam ami alapertelmezeben itt van hehehe.

1 megjegyzés:

frodó írta...

HEHE! Azok a fránya ékezetek! Agyban dől el, vagy ágyban. Én természetesen Frajdi elolvasást végeztem!!!

Ha hazaértél tényleg dumáljunk egy picit valamikor!!!!!!!