2007. november 27., kedd

Akinek van tetőablaka és tud onnan nyugat felé nézni, gyorsan nézzen ki, mmost, lehetőleg legyen közben a Duna és a Parlament is. Rózsaszín-szürke felhőgomolyokat láthat, súroló fényben narancsos törtfehér tornyokat, és ha mindezt az én ablakomból teszi, akkor törékeny karú gesztenyeágak úsznak közte a kékben.

Ugye megértitek, hogy nehéz mindeközben egy Nagy Amerikai Multi éves üvegházhatású gáz kibocsátási jelentésének excel tábláit bogarászni.
Önfelmentés unlimited.

***
A természet gyönyörű, ha hagyják érvényesülni.

Nálam most egyébként délután van, 15:42, novemberben, 27-én. Csak a blogban másképp jár az idő, és még nem fejtettem meg, hogyan közeledhetünk egymáshoz.

**
Update az eltelt 17 percről
Időközben az utolsó sugarak is lecsúsztak, egyedül hagyva a fehér mészkőtornyokat, és a búcsú után most még utoljára visszanéznek. A kékesszürke gomolyok egyre jobban beterítik az eget de még nem okoznak sötétséget, és ahogy egyre távolabbról dereng a fény a gesztenyeágak között, a törzs sziluettje egyre erősebben feketéllik.

6 megjegyzés:

aandi írta...

ráklikkeltem arra, hogy evuc
És rájöttem, hogy én őtet ismerem! Együtt járunk trénerképzésreee!
ezjó.
A naplementédet meg láttam, csak az ég egy másik részét, és máhonnan, de én is megálltam egy percre. Kiroá.
:-)

Anikó írta...

:-) Remek
:-) Remek
;-)

Lőrincz Éva írta...

hehe, dejszen evuc csak egy van :)) Mondjuk, hogy pont innen kattintottál át, na azt pont nem találtam volna ki :))

Lőrincz Éva írta...

Jaa, és Pogány kartársnő, folyamatban az Ön beiktatása az én blogomba is, kölcsönkenyér visszrepül.

Anikó írta...

JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ,
és én ezt csak most veszem észre...
:-) :-)

Anikó írta...

Ez Egy Kimondottan Nagyon Kellemes Meglepetés.