2008. április 22., kedd

Nyílt nap és egész napos ingyen táncórák a Mozdulatművészeti Stúdióban: április 25.


A tánc a legemberibb művészet, hiszen nem kell hozzá semmilyen eszköz - se vászon, se ecset, se kő, se agyag, se hangszer, se betű - hanem csupán maga az ember. Ha a táncot értékeljük, akkor az embert értékeljük.
(Dr. Dienes Gedeon)

Tánc a Táncért
A Tánc Világnapja alkalmából április 25-én pénteken ingyenesen látogatható nyílt nap a Mozdulatművészeti Stúdióban. Előképzettségi szinttől függetlenül, teljesen kezdőtől a profiig.

Táncórák reggel 10-től este 7-ig. Este táncfilmek vetítése.
Külön ajánlom az alábbi órákat:
Pálosi István: Mozdulatművészet (10:00-11:20)
Buday Melinda: Limón alapok (11:30-12:50)
Magusin Anna: Modern tánc (14:30-15:50)

Különleges: 17:30-tól Gyermektánc - Mozdulatművészet gyermekeknek (Fenyves Márk ), illetve Mozdulatművészet Kármán Judittal (az Egészségügyi Főiskola volt adjunktusa; Berczik Sára-féle mozdulatművészet, klasszikus balett és gyógytorna egyben).

Részletes program: itt
Bejelentkezés szükséges! info@mozdulatmuveszet.hu, 321 9745, 20 - 361 7821

4 megjegyzés:

Malvina írta...

Kedves Ani!

Köszönöm a meghívást. Bizony rám férne már egy jó kis táncmozgás: Megpróbálom összeszedni az összes bátorságomat, talán sikerül. ::))))

Emilem: erdelyi20@t-online.hu

Anikó írta...

:-)
Örülök!
Amennyire én ismerem őket, az egyik legjobb hely, újrakezdeni, bekapcsolódni, elkezdeni a bármit.
Én ott leszek délelőtt-délután, és este a vetítéseken is.

Névtelen írta...

ha az elsőre és a harmadikra jelentkeztem akkor jó lesz nekem? :) remélem!

Anikó írta...

Nagyon :-)
Láttalak, már be vagy írva! :-))