2008. október 20., hétfő

Politikai Tárgyú Írás

Álmomban azt álmodtam, hogy választások vannak.
Én elővettem Orbán Viktor fényképét, jó sokáig néztem a fejét, majd bedobtam egy felest.
Ezután elővettem Mikola István és Semjén Zsolt fényképét, jó sokáig néztem a fejüket, majd bedobtam két felest. Elolvastam, amit az illetők írogattak és mondogattak erről-arról, és bedobtam három felest.
Ezután olvasgattam egy kicsit bayer zsolt írásait.
Majd bedobtam öt felest, és a Fideszre szavaztam.
Kitámolyogtam a szavazófülkéből, összecsuklottam az árokparton, és sírtam.
Majd álmomban felébredtem, mennydörgésre ébredtem, mert vihar készülődött, a pálmafák szél alatt hajlongtak és a tenger zölden háborgott. Én mégis megkönnyebbülten lélegeztem fel, álom volt csak, álom volt csupán, de milyen rossz álom. És örültem, hogy nem igaz, nincs már közöm ahhoz a távoli, zavaros kis országhoz, ahol választások idején a lakók ijedtek lehetnek csak, zavarodottak, és mindenképpen nagyon szomorúak.
Úgy ébredtem fel, mint Karinthy, amikor azt álmodta, hogy nagyon öreg már, huszonhét éves, pedig csak tizenhat, és meglátva Büchnert, rájön, hogy otthon van megint, a jó, az igazi valóságban. És én is mondtam volna, édes Büchnerkém, de jó, hogy itt vagy, hol jártam én, istenem, milyen borzasztó álmaim voltak. Böktem volna vigyorogva oldalba a Büchnert, de a Büchner nem volt sehol.

18 megjegyzés:

vadjutka írta...

hehe, i tagged you!
http://vadjutka.blogspot.com/2008/10/ok-i-have-been-tagged-several-times-in.html

aliz írta...

de az jó ebben az "országban", hogy mégis csak az irodalmának vannak "Büchner"-ei.., nem?

Névtelen írta...

Szia!

Úgy örülök, hogy megint írsz! Már vártam :)

Névtelen írta...

aliz, ez milyen jó meglátás...
Poszler Györgynek van egy esszéje erről, még nyomozok, aztán hozom.

Névtelen írta...

hát szervusz névtelen.
örülök, hogy örülsz!

Névtelen írta...

Annyira kíváncsi vagyok, hogy kitaláltad-e, ki vagyok?
...nem mintha én tudnám. csak sejtéseim vannak..:)

Névtelen írta...

Kedves névtelen, hát szerintem nem találtam ki.
Először azt hittem, hogy igen, de most visszavonom.
Vagy változtál azóta, hogy találkoztunk (ez szinte biztos).

Első közelítő kérdés: Mikor találkoztunk utoljára?

Névtelen írta...

Illetve: Rögtön keletkezett egy második tippem. Ez esetben hívószó lehet a színek-formák, és egyszer (többször) már kommentáltál itt előbb...

Névtelen írta...

Illetve most keletkezett egy harmadik tippem, és eszerint még nem kommentáltál..

Névtelen írta...

Sajnálom, de egyik sem igaz! :)
Kivéve egy faleves ügyet, annak is van színe-formája, de szerintem nem arra gondoltál.
Újabb tipp? :)

Anikó írta...

Most te segíts! Egyet.

Névtelen írta...

narancs, a régi időkből, mondhatni ősnarancs

Névtelen írta...

Úristen.
Mármint fogalmam sincs.
Narancs, mint a szín?
Vagy Mancsocska, kedvenc újságom?
Mennyire régi idők? Sárgarépa voltam másodikban a farsangon.
úr isten, mennyi régi időm volt nekem.
Együtt jártunk valemlyik isibe? Cserkészet? Újságíróisi? Pszichodráma?

Egy faleveles ügy, és egy régi narancs.

Még egyet! Lécci-lécci.

Névtelen írta...

Pirospont azért, mert kitaláltad hogy a "faleves"-álca igazából "faleveles"t takar :)
(az pedig egy másik bejegyzésedben szerepel, ahol képet kértem, ez a kapocs egyébként megvolt?)

Névtelen írta...

No szóval akkor itt jön a következő segítség: Maci. Maci ami igazából nagyon nem medve. Egy igazi álmaci.

Névtelen írta...

A faleves :-)megvolt, persze.
ÉN neveztelek medvének? Mármint maci hogy?
Olyat lécci, ami a kapcsolatunkra utal, honnan ismerlek, minek ismerhettelek én meg Téged...

Névtelen írta...

Az elmúlt hetek "történései" alapján úgy tűnik, kitaláltad vagy legalábbis sejted. :)
Most én kérdezek: mondj te valamit, amiből én megtudom, kitaláltad (kitaláltál)-e.
puszi

Névtelen írta...

Nem, sajnos, én a medvénél elakadtam.
Volt három komoly tippem, de oda jutottam, hogy fogalmam sincs.

Úgyhogy nincs más hátra, csak további rávezetések...